welcome to blgger Syaza Saggi . I write you'll read . okay ! don't forget to follow me . !! bye . !

Followers

Wednesday 7 December 2011

hello , so long time aku tak update status aku . last update pasal ex-boyfie aku . haha . okayy ! now nak story about kawan2 aku yang sporting kat SMVERTS nie . semua aku kawan kalau boleh taknak ade musuh pon . firstly nak cerita pasal dorang nie . haaaa ! look at the picture kat bawah nie . siapa t0o ?


okayy , tahu kan saya yang mana satu . dua2 kat tengah t0o macam kembar tak ? haha .
itu Bella Bucket and Eiyafiqa . sangat comel tahu . huhu
kat hujung sebelah kri t0o Nurul Mimy .
semua nie kawan2 saya . time nie last week kat sekolah t0o .
saje nak snap2 kan . buat kenangan . haha .
kalau nak gurau2 , bergelak ketawa . mesti kat kawasan court t0o kan .
haha , aku pon tak tahu kenapa .
memang banyak sejarah lhaa kat court t0o .
tengok kiteorang snap lagi satu gambar nie . pilih lhaa yang mana comel .


iloveyousomuch <3






gambar kat atas nie . kami saje nak snap2 pakai camera bella . huhu .
okayy , time nie kieorang tengah prep kat dewan makan .
sumpah rindu table nie . agak2 next year stay lagi tak dengan table nie yea ?
memang tak sangka selama setahun jeh dah dapat kumpul banyak memori kita dengan kawan2 yang tak boleh kita lupakan kan .
gambar first t0o . ade vyy scha . sedih bila dia cakap dia nak pindah .
hurrmmm , mesti kita akan rindukan dia .
pengalaman nie secara tiba2 tanpa kita sedar sejak bila kita rapat dengan seseorang t0o .
even dulu pernah saling membenci sekali pon kan . haha .



ini kawan2 aku susah senang dalam kelas .
macam2 ragam diterima dalam kelas nie . pergaduhan , persahabatan .
semua ade , perasaan t0o akan wujud jugak .
tengok lhaa gambar t0o . ade 2 boys kat situ .
tapi tak macam by pon . haha .
semua nie sporting2 belaka .
tapi kadang2 mesti ade kes tak puas hati sesama sendiri .
hurmmm, standard lhaat0o kan .
gambar t0o kata :
HOPE OUR FRIENSHIP STILL 4 EVER

gambar last dari dorm Budiaman








haaa ! nie budak2 dorm Budiman .
susah senang selalu bersama .
kalau Budimn nie tak bising tak sah tahu . haha .
memang best dapat kawan2 yang Happening macam diorang nie .
bukan senang nak dapat . haha .
banyak sangat memory kiteorang bersama kat dalam dorm nie .
susah nak lupakan . terasa sedih bila next year .
dorm nie akan dirombakkan orang nya .
berpecah lhaa semua nya kan .
hurmmm , rindu kat korang tahu . hehe .

Last sekali i want to say that :



ingat kawan2 ..
susah senang kita bersama .
jangan ade sikap dengki sesama sendiri
tak puas hati boleh slow talk baik2 .
au akan selalu ingat korang

Memory in SMVERTS KL <3

thankz for reading . !(^_^)