welcome to blgger Syaza Saggi . I write you'll read . okay ! don't forget to follow me . !! bye . !

Followers

Thursday 8 December 2011

Hello, strangger ! new update dari saya . kenapa title aku macam t0o . haha . nak tahu . baca sampai habis yea . haha . benda nie memang aku impikan dari dulu sampai sekarang . mesti korang nak tahu kan ape yang aku idam2 kan selama ni . korang boleh bagi tak ape yang aku nak kan nie . please ! aku nak sangat nie .
Lihat gambar dibawah, ini lhaa dia . :


Haaa ! ini lhaa yang aku nak ! even benda nie kecik aku tetap tak mampu nak beli . siapa sayang aku belikan lhaa untuk aku . belikan ! belikan ! belikan !
hurmmmm, takpe lhaa . aku sedar siapa aku dimata korang .
mengharap sangat someone bagi aku benda nie time birthday aku . this year satu present pon aku tak dapat dari birthday aku tao . sedih kan . hurrrmmm ! nak buat camna ?
tengok gambar t0o . kenapa aku pilih waran merah !
sebab aku suka merah lhaa . ape lhaa korang nie pon .haha .
bak kata yuna :" disetiap gambar ada lagu "
huahuahuahuahua !
okayy , aku nak sangat !
macam mana nie ! macam mana nie !
k , bye !

thankz for reading . !(^_^)