welcome to blgger Syaza Saggi . I write you'll read . okay ! don't forget to follow me . !! bye . !

Followers

Thursday 24 November 2011

heyy , to all my reader ! now i want to story about muhd harith , act !

firstly , dia dah jadi couple aku pada tarikh 21.11.2011 . okayy . tarikh nie memang celaka sangat . tapi aku dah accept dia time t0o tanpa aku sedar pasal tarikh . kalau lhaa aku stay lagi dengan SA . tarikh t0o dah 3 month aku kapel . selama aku berhubungna dengan dia , aku nampak yang dia lain dari Shuk . cuma satu cara yang sma bila dia bercakap dalam phone . sama lhaa .

okayy , mok ! i'm so sorry ! i memang serius terima you seadanya untuk jadi sebahagian dari hidup i .but, please bagi i ruang untuk terima you dalam hidup i sepenuhnya . i dah mula sayang kat you . tapi , hati i stay ade DIA ! memang susah i nak lupakan orang yang i sayang ! i tak tahu ape yang dia dah buat kat i sampai i susah nak lupakan dia . sorry , i tak cakap semua nie kat you . i didn't mean to hurt your heart !

Dulu i pernah janji pada diri i dia last akan jadi couple i . sebab sampai bila2 i tak kan dapat lupakan dia . honestly m, i memang sayangkan dia lagi , but ! i try untuk sayang you and lupakan kisah lama i . i know yang dia tak pernah nak ingat pasal i lepas kiteorang break ! sampai i sedih bila tengok dia dah dapat girl lain lepas i . i try untuk cari teman lain lepas dia . tapi semua t0o tak boleh ..

sorry , MOK ! sorry, sorry and sorry again . tapi satu jeh i nak dari you . please respect me as your girlfriend and i will respect you as my mine ! kita baru jeh mula . i tak nak dalam perhubungan yang terlalu awal nie ade pergaduhan . please change your self . jangan lhaa asyik nak ikut perasaan aje . i tak nak timbulkan sikit pun pergaduhan dalam perhubungan . please ! jangan sampai i bertindak mengikut perasaan ..... i tak suka . i accept you as my mine ! i know you can do it ! sayang !

okayy , mok ! sorry again . if ape yang i cakap nie menyinggung perasaan you . i sayangkan you . i know you aje yang boleh buat i lupakan dia . please 1 i begging you ! pertimbangkan apeyang i cakap ! and want more thing . i tak suka memaksa dan dipaksa . just want to say " I LOVE YOU" .....
thankz for reading . !(^_^)