welcome to blgger Syaza Saggi . I write you'll read . okay ! don't forget to follow me . !! bye . !

Followers

Tuesday 20 December 2011

hello , for the all my readers . i'm here . mahu update blog saya . hehe . okayy , look at the title . hurrmm , are you interesting about the title . you read sampai habis okayy , haha !

Act , i want to story abou my ex-boyfiee . he's name bermula dari K . okayy , i don't know why , my feeling mengatakan i'm still love him . and i can't forget him . memang sedih and terasa sangat diri aku bodoh sebab tinggalkan dia dulu . tanpa alasan yang kukuh . okayy , up to him . nak kata aku bodoh or what . yupp ! aku memang layak terima ape saja kata2 dari dia even benda t0o sakit sekalipun .

Yeahh ! aku putus dengan dia pun dah lama . 2 years later . bayangkan , susahnya aku nak terima kebodohan aku nie , even selama 2 years aku banyak couple dengan lelaki lain . aku sayang dia sebab dia sudi terima aku jadi kawan dia even aku pernah sakitkan hati dia dulu . hati aku kuat mengatakan aku nak dia balik . yeahh ! maybe dia sayang aku tapi just as friend only . tak lebih pun , aku tahu t0o . hwm , dulu aku pernah cakap dengan dia aku menyesal , and dia betul2 salah kan aku atas perbuatan aku yang dulu . yeahh . memang aku salah . aku layak terima semua t0o . i just want you to know that i'm still love you Mr. K . please apologize me for my mistake . seriously , i'm sad ! and semua kesedihan t0o aku tahan selama dua tahun untuk tak nak tunjukkan rasa sedih aku kat sesiapa .

And seriously , aku jeles dengan relay kau . after kau break dengan aku , kau dapat dengan girlf yang betul2 serasi dengan kau . and korang dah lebih dari setahun , seriously aku memang jeles . sukar nak terima semua nie . even benda nie semua memang  dah terjadi pun . kalau aku boleh putar masa , and kembali kan semua nya seperti yang asal kan bagus ! yea ! aku tahu aku tak pernah nak hargai kau dulu even kau betul2 ikhlas couple dengan aku dulu . Even kau dengan aku cuma kawan , aku sayang kau macam mana kau sayang aku time kita couple dulu , serious ! sekarang , aku rasa kau betul2 dah jauh dengan aku . itu paling sedih bagi aku  untuk terima semua t0o . kalau kau tahu semua nie , kau boleh terima aku balik tak ?

okayy , sumpah aku cakap aku tak suka dengan relay kau t0o . sebab aku jeles . terpulang lhaa kau nak sama kan aku dengan ex-girlfiee kau yang dulu pernah dengki kan aku . aku just tak suka dengan dia sebab aku jeles . aku jeles dia boleh pertahankan relay korang sampai sekarang nie . aku sedar aku siapa . aku cuma nak kau jadi kawan yang paling rapat dengan aku like bestfriend forever . even kau maybe tak kan boleh terima aku lagi . aku rahsia kan identiti kau kat semua orang sebab aku tak nak malukan kau .

seriously , i'm still love you . i hope you can feel it . what i feel , okayy ! i'm so lonely without you <3
thankz for reading . !(^_^)