welcome to blgger Syaza Saggi . I write you'll read . okay ! don't forget to follow me . !! bye . !

Followers

Sunday 20 November 2011

Firtsly , aku kenal dia dari FACEBOOK aje . ternampak profile dia . then aku open lhaa profile dia . aku post kat wall dia time t0o . i'm says: dp comel lhaa , huhu . memang agak kelakar cara kitaorang kenal . tapi agak normal lhaa t0o kan . time dia online dia ade komen wall post aku . dari situ bermula cerita kami . haha



okayy , kenapa aku letak picture nie ?
sebab aku picture nie lhaa . picture nie lhaa yang aku komen hari tu .
sebab ape aku suka ?
sebab dia ade ciri2 lelaki yang aku nak selama nie
iaitu seorang lelaki yang CHUBBY dan COMEL
okayy ' I got it'
nak tahu tak semalam aku ade buat satu pengakuan kat dia
"I suka lhaa kat you"
Yeahhh ! dia memang best ! suka IM dengan dia .
bila aku tanya since bila dia menyendiri
he's says 6 month . OMG ! lama t0o . kalah aku kot .
bila aku cakap aku ade jeh untuk dia
tapi , dia kata aku TERBAIK !
dia tak layak untuk aku . tapi kenapa ?
aku nak dia !
But, i'm happy coz dapat number phone dia lhaa
aww ! aww ! aww !

Hehe . that's all untuk aku story pasal dia
Just want to say "I fall in Love" with Harith Hired

thankz for reading . !(^_^)