welcome to blgger Syaza Saggi . I write you'll read . okay ! don't forget to follow me . !! bye . !

Followers

Thursday 27 October 2011

hal0o , loyalty my reader . !

okayy , memang aku terasa kecewa bila tengok DP facebook dye letak picture girl . adakah dye sengaja ?
sengaja nak buat hati aku rasa sakit bila tengok semua tu . disebabkan hati yang terlalu sakit and aku rasa sukar nak pulih kan luka hati aku nie . aku ambik keputusan blocked facebook dye . tak guna every day aku kena stalker dye punya facebook . hanya boleh buat hati aku sakit . okayy . sangat senang dye cari pengganti kan . aku noe . harapan lah nak cari pengganti lain sedang kan hati still lagi tersimpan rasa sayang kat dye . maybe ini jalan terbaik aku untuk lupakan segala tentang dye . memang tak mudah untuk seorang manusia bergelar wanita nak lupakan jejaka yang pernah dye sayang . ubat tu tak kan ada selagi tak ada yang boleh pulih kan nya . betul tak ?

hwm, okayy aku dah cuba untuk tidak mengingat kan lagi pasal lelaki sialan nyh dalam hidup aku lagi .
aku bukan siapa siapa bagi dye lagi . anggap aje aku dengan dye tak pernah kenal . semua barang yang dye pernah bagi aku dah simpan kat stau tempat yang mungkin tak kan aku jumpa buat sementara waktu nie . tapi yang buat aku sedih diary kesayangan aku tahun 2011 semua aku story about him . patut keh aku bakar diary tu ? bagi aku jawapan ? tapi , alhamdulillah , sikit demi sedikit aku dah boleh lupakan dye tanpa ada pengganti di sisi aku . aku pun tak tau macam mana cara aku dapat lupakan dye . sedangkan , seorang perempuan nak lupakan lelaki pun kena ada pengganti atau boyfriend baru . betul tak ?

thanks pada diri sendiri lhaa . haha . wekkkkkkk :P
thankz for reading . !(^_^)