welcome to blgger Syaza Saggi . I write you'll read . okay ! don't forget to follow me . !! bye . !

Followers

Wednesday 26 October 2011

hall0o for all my reader . ! what's the title below . ?
okayy , dye kata 'awak tahu seberapa banyak rindu saya pada awak' ? huhu

yeah , memang besar rasa rindu aku pada SA , i don't know why lhaa , memang sangat2 susah aku nak lupakan mamat nyh dalam hidup aku , always aku ingat tentang dye , rindu dye, sayang dye . all about him . terasa terlalu sakit hati sangat bila tengok wall FACEBOOK dye tu . hwm, maybe dye tak kan ingat aku n begitu mudah dye lupa kan aku dalam hidup dye , tapi aku . ? kenapa . ? kenapa susah untuk aku jauh kan diri aku dari dye . aku tak tahu nak buat apa dalam hidup aku nyh . terasa tak mampu nak tanggung beban rasa rindu aku kat dye . sumpah, aku tak boleh terima semua nyh . senang nye dye tinggal kan aku kan . hwm . itu lhaa lelaki, mudah mengatakan janji, mudah mengatakan sayang . tapi, akhir nya lukakan hati perempuan. seolah-2 takde sikit perasaan langsung pada perempuan . errggghhh . hati terasa nak menjerit lhaa .

okayy . SA aku tak mampu nak kata apa-2 kat kau . hanya mampu simpan perasaan rindu aku pada kau .
begitu mudah kau cari pengganti kan , ? okayy . bye . !
thankz for reading . !(^_^)