welcome to blgger Syaza Saggi . I write you'll read . okay ! don't forget to follow me . !! bye . !

Followers

Sunday 30 October 2011

hye. you all . hari nie hari isnin kan . ! orang semua pergi sekolah . aku jeh tak . ! kenapa tak ? sebab penyakit MALAS dah ada . haha . aku bukan student biasa . aku nie duduk asrama tahu . haha . suka-suka jeh tak nak balik kan .bye2 lhaa SRIKANDI yea . ! malas aku nak balik sekolah t0o balik . menyampah !

okayy , saya rasa macam dah jumpa someone yang boleh make me happy lhaa . huhu . terasa malu bila dye kata dye tengok blog aku nie . dah lhaa banyak story pasal ex-boyfriend aku . aduhhh ! kantoii . ! btw, saya buat relationship dengan dye lhaa kat Facebook . huhu . malu doeh . ! cehh2 . poyo plak aku nyh . Act, dye comel lhaa , comel sangat . sedih tak dapat 6be dye . kata nya phone hilang . it's okayy . facebook ade kan untuk berhubung . haha . suka benar [plak aku nyh

btw, to Hizarul Hazizi . i think i fall in love with you lhaa . hehe . dye nyh adik kepada Hizarul Hafeez . berumur sebaya dengan aku . ada jodoh tak aku dengan dye . ? rasa-rasa ? hope setelah kehadiran dye dalam hidup aku nie . aku boleh dapat lupakan mamat sialan t0o dalam hidup aku . and i don't want to think about SA in my life again . just think about him , him and him . hehe

okayy , thay's all . bye-bye . !
thankz for reading . !(^_^)