welcome to blgger Syaza Saggi . I write you'll read . okay ! don't forget to follow me . !! bye . !

Followers

Wednesday 9 November 2011

yeahh . ! aku tak tahu kenapa aku susah untuk lupakan semua saki baki yang ada dalam kepala hotak aku nyh , aku pun tak faham lah . takda keh kata-kata semangat yang boleh buat aku lupakan budak yang dah buat aku betul2 dah kecewa dengan dye . and aku tak kan dapat dye balik .

1 MONTH 4 DAYS , aku bergelar single . sedangkan dye baru beberapa hari break dengan aku dah dapat pengganti baru . issshh, yang aku bengang senang pulak dye dapat pengganti baru . aku nyh 1 month weyhh , tak dapat pun, and tak dapat jugak aku lupakan dye . baru 1 month , belum 1 year . kalau 1 year , memang pecah record aku rasa . takpernah tao aku ade perasaan macam nyh kat lelaki .

aku try beribu cara . untuk lupakan mamat nyh dalam hidup aku . tapi nape tak boleh . aku blocked facebook dye . aku simapn diari aku yang aku tulis pasal dye , aku simpan barang yang dye pernah bagi kat aku . aku dah buat semua t0o .

tapi kenapa , setiap malam aku tak boleh tido asyik ingat pasal dye .  everyday, bukan kadang2 . bila aku fikir , pelik betul lah . dye t0o manusia jenis ape haa . ! bengang pulak aku . boleh aku timbul perasaan ,acam nyh . dulu aku bercinta . n tak dapat lupakan orang pun sekejap , tak sampai sebulan . ini dah lebih tao .

musykil-musykil . ! hwm . lantak lah . ak taonak guna cara ape lagi untuk semua nyh . nak cari pengganti . takda sape nak kat aku nyh . t0o yang susah t0o . haha . nak dye balik . memang tak mungkin lah dye nak kat aku nyh kan . k lhaa . bye2 . wasalam
thankz for reading . !(^_^)