welcome to blgger Syaza Saggi . I write you'll read . okay ! don't forget to follow me . !! bye . !

Followers

Friday 18 November 2011

okayy , hari nyh aku baru balik dari hostel , hari akhir aku kat asrama serikandi tu , semua barang dah habis aku angkut , perrhh memang banyak lhaa . kalau ditrngok balik macam mangsa banjir aje semua nya . sumpah tak boleh blah . haha . hari nie balik tak naik trenz , OMG ! sumpah rindu nak naik trenz . sebulan tak naik trenz dah . today , mama and papa yang ambik aku kat sch sebab ade hari interaksi dengan parens , ambik result final exam aku .

alhamdulillah lhaa , aku lulus semua ! rangking keseluruhan dapat tempat ke lima. memang tak sangka . dapat tersenarai dalam rangking top 10 t0o , jangan main2 . sekurang2 nya aku tak kecewakan parents aku kali nyh . cikgu siap puji aku lagi , bapak bangga lah sial . haha . cikgu puji aku punya kerja , siapa tak bangga kan . korang ada . hehe

okayy , walaupun hari nyh hari last aku kat situ and walaupun tak sabar nak balik . hati tetap rasa sedih . bila terpaksa berpisah untuk sementara dengan kawan2 yang kita sayang especially bella, mimy , alya , wawa , eiya , husna . yang rapat dengan aku sekrang . buat sementara nie . tak dengar lhaa gelak , gurau senda yang gila babi t0o lagi dari korang kan . sumpah , aku akan rindu korang ! memang terasa nak menangis jeh tadi , tapi aku tahan . sebab tak nak nampak aku sedih . hehe

btw, to kak nazie , adik memang sedih time akak peluk adik , bukan adik takda feel ape2 . cuma adik try tahan ,kalau adik nangis karang buruk . susah ! hilang plak seri nanti . haha . akak , please ! jangan lah suka cakap benda yang mengarut2 . adik tak suka tahu ! okayy , sumpah adik rindu akak lhaa . tak tau bila kita dapat jumpa l;agi lepas nyh , please jaga pooh adik baik2 . adik sayang pooh adik t0o . hehe . adik akan jaga bear yang akak bagi , don't worry . adik akan sayang dye macam mana adik sayang kan diri adik sendiri !

hwm , okayy . that's all for my story today . ! nanti aku update lagi keyh . jangan lupa baca tau ! hehe
thankz for reading . !(^_^)